Power bomb

Botiga pija de bicis de Vilassar de Mar. Vint minuts esperant a que m’atenguin perquè un ciclista s’està comprant tota mena de polvos i elixirs nutritius que ni al Chasis el superen.
-Disculpa, es que l’home volia una posta a punt completa per participar en una cursa – em diu el venedor abans d’anar a buscar la meva caca-bici Decathlon, que he deixat aquí per engreixar.
-Tranquil. Ja he vist que ell senyor estava fent una bona compra! S’ha endut la bici amb el preu penjant!
-Et refereixes al cartellet amb el “1.640” ?
-Sí
-Allò era el dorsal
-Ah…
M’entrega la bici, que porta  enlairada amb amb cara d’esforç

-Pesa, eh?

-Una mica … – diu, deixant-la a terra-. Estava una mica rovellada, Hem fet el que hem pogut… I powerbombla primera marxa no entra de cap manera. Hauries de canviar el sistema, però clar, no sé si la inversió compensa en aquesta bici..
-Ah sí. Recordo que em costava canviar a la posició 1! – li dic, assenyalant el canvi en el manillar esquerra
-No, això són els plats.
-Ah – Em poso vermella.
-Tranquil·la, jo t’explico.
-I totes aquestes drogues que s’ha comprat el senyor? – pregunto, assenyalant la vitrina dels polvos.
-Aquest senyor, només que avui combini el que s’ha comprat amb una mica d’Isostar, estarà tres dies sense dormir.
– El darrer frasquet que s’ha endut tenia bona pinta.
– Es diu Powerbomb, si vols et dic tot el que porta!

Leave a Reply

